..

Daugava – tas ir hīts

Ir tāda kompānija, kas ražo piena produktus, un arī maizi  – Daugava. Agrāk tie bija pārmērīgi dārgi produkti, bet tagad kļuviši gandrīz vienā cenā ar jebkuriem citiem. Jūs zinājāt, ka Daugavai ir pašiem savas govis, un ka tās klausās mūziku? Visticamāk nē, īpaši ja uzņēmumu ziniet tikai no vides reklāmas un produktu iepakojumiem. Ja uzņēmuma mājaslapa beidzot ir kaut cik sakārtota, tad vides reklāmas ir vienkārši nožēlojamas!
“Daugava – tas ir hīts!” Vai reklamē tīņu košļājamo gumiju, vai jauno pokemonu spēli? Nevar saprast – manās acīs tie reklamē savu marketinga speciālistu nekompetenci, jeb, ejot tālāt – stulbumu. Tā vietā lai reklāmā runātu par svarīgo, iziet uz lētiem saukļiem un krāsainiem burtiem. Jūs vispār paši apzinaties kur slēpjas jūsu potenciāls? Ar ko jūs atšķiraties no jebkā cita?

Tāpat ar produktu līnijām – cik var būt dažādu pienu, nepaskaidrojot atšķirības? Kāpēc ir Daugava stiklenē, Aiviekste plastmasenē, un Daugava (vēlreiz) tetrapakā? Kā atšķiras saturs? Kur tas ir paskaidrots? Es atbalstu Latvijas uzņēmumus, kas ražo ekoloģiskus, videi draudzīgus un veselīgus produktus no pašmāju izejvielām. Bet lūdzu, lūdzu – nolīgstiet kādu kas izstrādā brenda identitāti un mārketinga stratēģiju!