Daugava – tas ir hīts

Ir tāda kompānija, kas ražo piena produktus, un arī maizi  – Daugava. Agrāk tie bija pārmērīgi dārgi produkti, bet tagad kļuviši gandrīz vienā cenā ar jebkuriem citiem. Jūs zinājāt, ka Daugavai ir pašiem savas govis, un ka tās klausās mūziku? Visticamāk nē, īpaši ja uzņēmumu ziniet tikai no vides reklāmas un produktu iepakojumiem. Ja uzņēmuma mājaslapa beidzot ir kaut cik sakārtota, tad vides reklāmas ir vienkārši nožēlojamas!
“Daugava – tas ir hīts!” Vai reklamē tīņu košļājamo gumiju, vai jauno pokemonu spēli? Nevar saprast – manās acīs tie reklamē savu marketinga speciālistu nekompetenci, jeb, ejot tālāt – stulbumu. Tā vietā lai reklāmā runātu par svarīgo, iziet uz lētiem saukļiem un krāsainiem burtiem. Jūs vispār paši apzinaties kur slēpjas jūsu potenciāls? Ar ko jūs atšķiraties no jebkā cita?

Tāpat ar produktu līnijām – cik var būt dažādu pienu, nepaskaidrojot atšķirības? Kāpēc ir Daugava stiklenē, Aiviekste plastmasenē, un Daugava (vēlreiz) tetrapakā? Kā atšķiras saturs? Kur tas ir paskaidrots? Es atbalstu Latvijas uzņēmumus, kas ražo ekoloģiskus, videi draudzīgus un veselīgus produktus no pašmāju izejvielām. Bet lūdzu, lūdzu – nolīgstiet kādu kas izstrādā brenda identitāti un mārketinga stratēģiju!

22 thoughts on “Daugava – tas ir hīts

    1. Nestrādā. Es tos produktus lietoju kopš viņi ir, un bēdīgi noraugos uz kompānijas norietu. Jaunus klientus ar tādām reklāmām viņi neatradīs.

    2.  tieši tā Normis atbildēja – te nevar teikt, ka reklāma darbojas. Ziepes Dove gadījums gan ir spilgtākais piemērs, ka reklāma stulba, bet par to runāja, tā darbojās izcili, arī pateicoties tam, kā šī reklāma tapa – nevis tikai reklāmu birojā, bet iesaistot reālus cilvēkus (sievietes). Iespējams, ka Daugavai vajadzētu vairāk savos patērētājos ieklausīties, lai izveidotu atbilstošu reklāmu.

  1. kaut gan šeit ir pretruna, ja iepriekšejā rakstā ir runa, ka vairākumā ir cilvēki džinsu jakās, kas skatās dvīņu šovu, tad “Daugava – tas ir hīts!” strādā uz lielāku auditoriju – jakaino nekā skaidrošana par to,  “kur slēpjas potenciāls”, “ar ko jūs atšķiraties no jebkā cita?” utt.mazākumam cilvēkiem, kas uztraucas par savu veselību un ekoloģiju.

    1. Sekojot tavai loģikai, varam pieņemt, ka “biezos eko frīkus un hipsterus” daugava jau ir nosegusi par 98%, un atlikušais tirgus paliek neizglītoti ļaudis bez gaumes, un tāpēc tādas reklāmas. Es ceru, ka tā nav 😀

      1. nē sekojot loģikai “biezo eko frīku” sabiedrībā ir 2 % un viņi iespējams pirks tāpat, jo interesējas, kas tas tāds ir Daugava, tādēļ reklāmai vajag nosegt pārējos 98%, kas ir tevis piesauktie ļaudis bez gaumes, džinsu jakās utt., uz kuriem reklāma “Daugava ir hīts” strādās

  2. Saturs neatšķiras. Nekā. Parasts svigpiens, kas separēts un pēc tam atjaukts ar to pašu noseparēto krējumu līdz pareizai tauku proporcijai. Atšķiras vien mūļa svarīgums grozā kraujot.Starp dažādām rūpnīcām var atšķirties, bet veterinārie standarti tāpat ir visiem vieni.
    Tāpat kā Lāse – ne ar ko nav slikts piens un lieliski der tam, kam ir domāts. Tas ir tas pats parastais 1. punkta piens, kas pasterizēts nevis 70, bet 140-un-cik-tur grādos.
    Tici man, zinu.

    1. Tu kļūdies. Lāses tetrapakā esot iepirktais piens, savukārt aiviekstei un stiklenei ir pašu audzēto govju piens. “Rūpnīca” Daugavai tikai viena. Lāse ir UHT piens, arī es to zinu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *