Mana mīļākā augļu kompānija šodien izmainījusi mājas lapas menu izskatu. Parastajiem cilvēkiem šādas lietas droši vien iet secen, bet mani kā web dizainā ieinteresētu cilvēku, tas visai daudz interesē. Izskatās ka ir atbrīvojušies no pēdējās hromētā logotipa paliekas, un samazinājuši search lodziņu, uz tā rēķina paplašinot pogas. Iespējams tas darīts ar mērķi nākotnē atstājot vietu vēl vienai pogai (search jau ir samazināts, un ar veco platumu jau vienai ir vieta).
Augšā jaunais dizains, apakšā vecais.
Papildināts: Izskatās, ka lielās izmaiņas ir zem ādas:
Pēc pārdošanas principiem horizontāls augšējais menu nedrīkst saturēt vairāk kā 7 daļas. Redzēs vai arī šo likumu viņi lauzīs.
Zini kā ir – lai kādi arī nebūtu likumi, Apple viņus visai labi lauž un nopelna uz to 🙂 Visi teica planšetdatori ir mēsli. Un pat es neticēju ka būs tāds iPad. Bet paskaties – pārdošanas apjomi 14 miljoni. 2x vairāk nekā pārdrošākais analītiķis.
Agrāk smējās par USB portu, par to ka nelika Floppy ierīci utt. Okei okei, aizsapņojos
vecais colorscheme šķiet patīkamāks un kaitina tas gloss efekts
viņiem jaunās programmas iet prom no pelēkā un virzas uz melno. black glass stils. piemēram paskaties kāds te viss melns: http://teenstalktech.files.wordpress.com/2010/10/iphoto-11-facebook.jpg?w=501&h=346
iphone melns, imac jaunais melns. viņiem ir tas aluminum + black glass periods šobrīd.
Nebiju bijis viņu lapā kādu brīdi, bet skatos, ka tā nav vienīgā izmaiņa, viņi ir pamainījuši to horizontāli skrollējamo menu ar produktiem. Malači.
Vecais navigācijas “bārs” man patika labāk, bet droši vien paies kāds brīdis un būs grūti atcerēties, ka tāds vecais vispār ir bijis.
Tiešām, nebiju pamanījis ka vairāk nav jāskrollējas. Tā ir jauna izmaiņa šodien.
melns ta melns, bet kā tas sader ar baumām par baltu iPhone – nezinu. 🙂
studzinātāji 😉