..

Ryanair

Jāsāk ar to, ka esmu lidojis visai daudz pēdējo gadu laikā. Gan īsos, gan garos lidojumos, gan ar lielām, gan mazām lidmašīnām. Pavisam noteikti esmu lidojis ar KLM, Air France, Finnair, American Airlines, British Airways, Lufthansa, Air Baltic, Martinair, LOT un Czech Airlines (droši vien ir vēl kādas pāris aizmirstas, turklāt ar katru no minētajām daudz reižu lidots).
Toties šajās brīvdienās pirmo reizi lidojām ar Ryanair par četriem latiem turpatpakaļ.

Ņemot vērā savu pieredzi īsajos lidojumos, pavisam droši varu apgalvot, ka Ryanair nav ne par kripatu sliktāks par jebkuru citu aviolīniju. Interneta rezervācija bija ātra un saprotama, iečekojāmies internetā tapēc ceļš līdz vārtiem bija ātrs un vienkāršs, apkalpošana bija pilnīgi normāla, lidojums liegans un ērts, un nosēšanās pilnīgi standarta. Ja neskaita Air Baltic analogo pieeju nedot ēst (ēdiens gan nebija šausmīgi dārgs, kādi 3Eur par burgeri, kas pret Zviedrijas cenām ir normāli), tad vienīgā atšķirība no visām pārējām aviolīnijām ir brīvā sēdvietu izvēle, kas man ļoti patika, jo varējām nosēsties septītajā rindā, kas priekš Boeing 737 (visai jauns turklāt) ir pati priekša.

Sēdvietu izvietojums un komforts ir praktiski identisks jebkurai citai lidmašīnai, ar izņēmumu ka nevar nolaist sēdekļus, bet 40 minūšu lidojumam tas nelikās nozīmīgi, un pamanīju to tikai atpakaļ ceļā.

Sūdzības par dīvaini izvietotajām lidostām ir galēji nepamatotas, jo ja lidojuma mērķis man skaidri ir nosaukts Skavsta, tad es zinu kur nonākšu, un nesūdzos, ka līdz Stokholmai ir tālu. Godīgi sakot, Skavsta (precīzāk Nīšopinga un Okselezunda) bija mūsu galamērķis.

Kopējās izmaksas uz cilvēku par Lidojumiem, Hoteli, Ēdienu un Autobusiem no lidostām uz divām pilsētām – grand total of 25Ls.

Izrādās ka pa weekendiem var apceļot eiropu. Par pašu braucienu pastāstīšu vēlāk, kad būs pieejamas bildes.