..

Trīsfāžu plāns

Runa nebūs par elektrību, bet par naudas taupīšanu un mobilo telefonu operatoriem.
Pirmā fāze bija no LMT pāriet uz BITE. LMT man bija noriebies ar attieksmi pret klientiem. Citi operatori toreiz lauzās ar sviedriem sejā lai izkarotu kādus klientus, piedāvāja akcijas un superakcijas, kamēr LMT stūrgalvīgi turpināja prasīt padsmit santīmus par zvanu uz citiem operatoriem, un pēc desmit gadiem klienta statusā, tarifi tāpat tev bija lielāki par BITE jauno klientu tarifiem. VIP klients ir tikai nosaukums, tarifi man ir labāki kā tiem “VIP klientiem”.

Otrā fāze bija konvertēt arī visus manus draugus, radiniekus un ģimenes locekļus, t.i. nospiest LMT uz ceļiem. Lai viņiem tiek. Tagad, kad tas ir izdarīts, LMT izlaidis jaunu tarifu sistēmu “Vienādais”, kur šķietami ir vienāds tarifs uz visiem operatoriem (gluži kā BITE5 piemēram), bet uzreiz neredzamais – tiek prasīta papildus samaksa par numura noteicēju, un pēc 100 minūšu mēneša limita pārsniegšanas, tarifs pieaug divreiz. Ha! Mēs nosmejamies, un turpinam maksāt piecīti mēnesī.

Trešā fāze iestāsies ar aprīļa mēnesi, kad es sākšu maksāt nieka 2Ls mēnesī, ar iepsēju neierobežoti ilgi runāt ar citiem BITE abonentiem. Tā nav kāda tur mistiska akcija uz lieldienu nedēļu, šāds 0 tarifs man būs visu atlikušo mūžu. Tā viņi man nozvērējās vakardien BITE birojā. 2Ls ir nevis abonēšanas maksa, bet pieejamais kredīts runāšanai ar citu operatoru klientiem, par 5 santīmiem minūtē. Vēl izdevīgāks tarifs laikam nav iespējams, ja vien pilnīgi bezmaksas haļava. Ņemot vērā ka top 5 manis zvanītie numuri tagad jau ir BITE, es nedomāju ka par telefona sarunām (neierobežota garuma) turpmāk maksāšu virs 2ls mēnesī.

Jā tiešām, kāda velna pēc maksāt vairāk?

P.S.: pārklājuma skeptiķiem – nomainiet aparātus, jo man zonas problēmu nav bijis. Ja vienīgi pāris reizes Stokmanā 🙂 Ar BITE man nekādu saistību nav, es tikai stāstu savu personīgo pieredzi.