Notes

1a klientu mīlestība

… jeb kāpēc es tur vairs neiepirkšos. 
Sensenos laikos, kad interneta veikal vēl bija maz, 1a.lv man bija atstājis patīkamu iespaidu. Smuka lapa, laipns kurjers, kredītkartes terminālis pat līdzi bija. 

Pasūtiju tur tagad jaunu telefonu. 

Zināju ka nekad nevar ticēt kurjeru solījumiem, tapēc uzrakstīju ka četros eju prom no darba, un lai telefons līdz tam būtu šeit (atstājot stundu rezervē). Protams ka uzreiz telefonu atvest nebija iespējams, tapēc kurjeru solija atsūtīt dienu vēlāk. Tas vēl būtu saprotams

Kurjers zvana pulkstens 3.40 un saka, ka kavēs. Tas bija gaidāms. Viņš esot uz Tallinas ielas (10 min ar kājām) un viņam 20 minūtes esot jāgaida klients. Tapēc viņš būs puspiecos. Es neesmu matemātiķis, bet šeit jau ir kas aizdomīgs. Ja viņam četros ir jāizbrauc, pie manis viņš būs 16.05. Nu labi, pieņemsim

Tad kurjers nekādi nevarēja atrast kur es atrodos, par spīti ļoti konkrētai informācijai un norādijumiem, ko viņam devu runājot pa telefonu. Nav jau nekur pagalmā, ļoti labi redzama individuāla ēka, tieši pretī skeitparkam. Nav grūti atrast vienīgo dzelteno ēku pretī parkam. 

Kurjers zvana ka esot klāt. 

Labi, es eju lejā. Atrodu viņa mašīnu, kuru viņš ir noparkojis tālāk – pie nepareizās mājas. Sēž iekšā un taisa vaļā čipsus, nemaz netaisījās nākt pie manis uz biroju – vispirms taču jāpaēd. Tas arī izskaidroja dīvaino kavēšanos, acīm redzami bijis veikalā. 

Labi, pamanīja mani, sāka krāmēties un meklēt preci. Tāds jocīgs tips, nedaudz pēc arāba izskatījās. Rakstīt arī īsti nemācēja, jo vārdus “mobilais telefons” uzrakstīja ar 3 kļūdām. Karšu terminālis ir saplīsis, nācās maksāt skaidrā naudā, labi ka biju sagādājis tādu. 

Labi, kurjers prom, atplēšu kasti – slēdzu iekšā. Telefons rāda kļūdas paziņojumu. Nestrādā ne ar vienu no aizlienētajām SIM kartēm. Zvanu suportam, saka lai vedu pie viņiem. 

Nu labi, pieņemsim ka tā. Ievedu 40 minūtes vēlāk (!) viņu Kurzemes prospekta birojā. Ha! Ja telefonam ir bojājums, lai noskaidrotu, ka to neesmu izraisījis es, tas jādod uz ekspertīzi! PTAC lapā lasīju ka tā tas ir, līdz ar to man nav izvēles. Aizpilda garantijas papīru, man jau rodas sliktas aizdomas. Mēģinu protestēt, bet apmainīt nav iespējams. Piedāvā nopirkt jaunu, lai būtu pagaidu telefons, un tad vēlāk kautkā apmainīt pret naudu. Figļimigļi, pārāk komplicēti viņš man šito stāsta. Labi, apsolās ka zvanīs dažu dienu laikā, un es dabūšu jaunu telefonu.

10 dienas vēlāk zvanu viņiem. Izrādās cilvēks kas atbildīgs par garantijas remontiem ir slims, un nav zināms kad atdzīvosies. Zvanīs nākamnedēļ

Piedodiet labo cilvēk, es telefonu nopirku, un viņš uzreiz nestrādāja. Es viņu nekad neesmu lietojis, knapi pieskāros! Bet man jau otro nedēļu čakarē un nevar apmainīt, vai iedot pagaidu telefonu. Kaut naudu atdevušu būtu! 

1a sūkā. Man vienalga, ka viņi rīkojas pareizi saskaņā ar PTAC rakstīto, man kā klientam pie viņiem jābraukā un jāzvana jo viņi man pārdeva brāķi!

cūkas

16 Comments on “1a klientu mīlestība

  1. Līdzīgu atsauksmi lasīju par 220, kur sieveitei beigās pēc ekspertīzes izrādījās, ka viņa pati ir vainojama pie gļukiem izraisītājiem, kaut gan, arī rakstīja, ka neko vairāk par attaisīšanu un tad nogadāšanu uz remontu nebija veikusi. Vispār iepirkšanās interneta veikalos nekačā šajā ekonomiski grūtajā laikā.

  2. njaa, patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece (tavaa gadijumaa buutu taa ka vajadzeja prasit) “jaapmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem”.Un tevi interesee un intereseja jauns telefons nevis telefons, kuram noveersts defekts.
    Un garantijas prasijumu prasa tikai tad, ja bojajums radies pec tam lietoshanas rezultataa nevis uzreiz, kad atved.
    Man tagad slinkums petiit, bet par distances ligumu ari pareizi.
    Bet ja ir “iekshas” riciba tada, sazvanies ar vinjiem saki lai nes jaunu telefonu, ja atskaas, saki lai savieno ar priekshniecibu un tad saki ja nesamainiis, tad prasisiet ne tikai preci, bet arii zaudejumus PTAC un veel kad esi jurists 🙂

  3. Kā ir gadījumā, ja preci atveru kurjera klātbūtnē? Tad arī vajag ekspertīzi? Veikalā parasti preci attaisa un parāda, ka tā strādā. Tas taču ir bulšits, jo var pārdot glauni iesaiņotu govs pļeku bez saistībām pret klientu. Sukuči tādi.

  4. atbilde uz iesniegto iesniegumu ir jāveic 3 darba dienu laikā, ja tu iesniedzi pēc PTAC ieteikumiem veidoto iesniegumu, tad tam vajadzēju būt atrisinātam 3 dienās, nevis 10 vai 14 vai mēneša laikā. vai tev ir divas kopijas, viena pie viņiem, otra pie tevis, ar datumu, parakstiem un uzņēmuma zīmogu, viena pie viņiem, otra pie tevis? ja tā. tad pazvani uz PTAC un pajautā, kā rīkoties tālāk, jo šajā gadijumā viņi var zaudēt savu pārdevēja licenci un to štrunta kantori aizklapēs ciet.

  5. […] piemēram, acīmredzot nevajag pirkt preces internetveikalā 1a.lv. Var gadīties, ka nopirktais nestrādās, bet naudiņu neviens atpakaļ nedos. Bez liela čakara […]

Leave a Reply to Anonymous Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.