..

1a klientu mīlestība

… jeb _kāpēc es tur vairs neiepirkšos. _
Sensenos laikos, kad interneta veikal vēl bija maz, 1a.lv man bija atstājis patīkamu iespaidu. Smuka lapa, laipns kurjers, kredītkartes terminālis pat līdzi bija. 

Pasūtiju tur tagad jaunu telefonu. 

Zināju ka nekad nevar ticēt kurjeru solījumiem, tapēc uzrakstīju ka četros eju prom no darba, un lai telefons līdz tam būtu šeit (atstājot stundu rezervē). Protams ka uzreiz telefonu atvest nebija iespējams, tapēc kurjeru solija atsūtīt dienu vēlāk. Tas vēl būtu saprotams

Kurjers zvana pulkstens 3.40 un saka, ka kavēs. Tas bija gaidāms. Viņš esot uz Tallinas ielas (10 min ar kājām) un viņam 20 minūtes esot jāgaida klients. Tapēc viņš būs puspiecos. Es neesmu matemātiķis, bet šeit jau ir kas aizdomīgs. Ja viņam četros ir jāizbrauc, pie manis viņš būs 16.05. Nu labi, pieņemsim

Tad kurjers nekādi nevarēja atrast kur es atrodos, par spīti ļoti konkrētai informācijai un norādijumiem, ko viņam devu runājot pa telefonu. Nav jau nekur pagalmā, ļoti labi redzama individuāla ēka, tieši pretī skeitparkam. Nav grūti atrast vienīgo dzelteno ēku pretī parkam. 

Kurjers zvana ka esot klāt. 

Labi, es eju lejā. Atrodu viņa mašīnu, kuru viņš ir noparkojis tālāk – pie nepareizās mājas. Sēž iekšā un taisa vaļā čipsus, nemaz netaisījās nākt pie manis uz biroju – vispirms taču jāpaēd. Tas arī izskaidroja dīvaino kavēšanos, acīm redzami bijis veikalā. 

Labi, pamanīja mani, sāka krāmēties un meklēt preci. Tāds jocīgs tips, nedaudz pēc arāba izskatījās. Rakstīt arī īsti nemācēja, jo vārdus “mobilais telefons” uzrakstīja ar 3 kļūdām. Karšu terminālis ir saplīsis, nācās maksāt skaidrā naudā, labi ka biju sagādājis tādu. 

Labi, kurjers prom, atplēšu kasti – slēdzu iekšā. Telefons rāda kļūdas paziņojumu. Nestrādā ne ar vienu no aizlienētajām SIM kartēm. Zvanu suportam, saka lai vedu pie viņiem. 

Nu labi, pieņemsim ka tā. Ievedu 40 minūtes vēlāk (!) viņu Kurzemes prospekta birojā. Ha! Ja telefonam ir bojājums, lai noskaidrotu, ka to neesmu izraisījis es, tas jādod uz ekspertīzi! PTAC lapā lasīju ka tā tas ir, līdz ar to man nav izvēles. Aizpilda garantijas papīru, man jau rodas sliktas aizdomas. Mēģinu protestēt, bet apmainīt nav iespējams. Piedāvā nopirkt jaunu, lai būtu pagaidu telefons, un tad vēlāk kautkā apmainīt pret naudu. Figļimigļi, pārāk komplicēti viņš man šito stāsta. Labi, apsolās ka zvanīs dažu dienu laikā, un es dabūšu jaunu telefonu.

10 dienas vēlāk zvanu viņiem. Izrādās cilvēks kas atbildīgs par garantijas remontiem ir slims, un nav zināms kad atdzīvosies. Zvanīs nākamnedēļ

Piedodiet labo cilvēk, es telefonu nopirku, un viņš uzreiz nestrādāja. Es viņu nekad neesmu lietojis, knapi pieskāros! Bet man jau otro nedēļu čakarē un nevar apmainīt, vai iedot pagaidu telefonu. Kaut naudu atdevušu būtu! 

1a sūkā. Man vienalga, ka viņi rīkojas pareizi saskaņā ar PTAC rakstīto, man kā klientam pie viņiem jābraukā un jāzvana jo viņi man pārdeva brāķi!

cūkas