Stendes dzelzceļa stacijā ir saņemts jaunais Dzelzceļa vilcienu kustības saraksts un tajā teikts, ka
1.septembrī sāks kursēt pasažieru vilciens Rīga—Ventspils un
Ventspils—Rīga, vēsta laikraksts Talsu Vēstis.
now THAT … is good news!
Stendes dzelzceļa stacijā ir saņemts jaunais Dzelzceļa vilcienu kustības saraksts un tajā teikts, ka
1.septembrī sāks kursēt pasažieru vilciens Rīga—Ventspils un
Ventspils—Rīga, vēsta laikraksts Talsu Vēstis.
now THAT … is good news!
Tam, ka Ventspils patlaban piedzīvo uzplaukumu, bet 2000.gadā, kad dzelzceļu uz turieni slēdza, – panīkumu, gribētos dzirdēt kādu pamatojumu. Ja nemaldos, tolaik Krievijas nafta vēl plūda, bet kas būtu veicinājis Ventspils izaugsmi pēdējos gados, tā īsti nezinu.Attiecībā uz maršrutu izdevīgumu/neizdevīgumu, te lieta vairāk varētu grozīties ap sliktu satiksmes vadību ar izteiktu spējas gūt maksimālu atdevi no saviem resursiem trūkumu.
Aigar, par tuurismu – absoluuti nepiekriitu. Taadai Ventspilij un Liepaajai pirms gadiem 4 tuuristi pieveersa pat veel vairaak uzmaniibas (ja ne tikpat) kaa tagad, jo iipashi njemot veeraa, ka ap to laiku Ventspils bija, nebaidos teikt, sakaartotaakaa un attiistiitaakaa Latvijas pilseeta. Un ES standarti ir labs un gana skaljsh termins, aiz kaa aizsleept milziigu metaalluuzhnju dariijumu. Taapat neba jau nu kaut kur aarzemees razhotas super duper sliedes muusdienaas liek veco vietaa – taas pashas muusu apruuseejushaas vien ir. Un lai kaadas arii nebuutu sliedes, uzlikt taas taisni un liimenii jau nu toch vairs neviens jeedziigi nemaak – ar “jaunajiem” vilcieniem (starp citu, arii labs temats) braucot aatraak reizeem rodas sajuuta, ka noskriesi no celja – krataas un meetaa uz visaam puseem.
Vai laikaa, kad muusu baalelinjiem ir izdeviigaak 3x gadaa aizlaapiit bedriites uz celjiem nevis vienreiz uzlikt normaalu segumu uz ilgaaku laiku, tu tieshaam tici, ka kaads patieshaam _atjauno_ sliedes?
Es par šo tēmu tikko izlasīju grāmatu, un apgalvojums ka Ventspilij ir uzplaukums ir nepareizs. Ventspils naftas vads ir sauss un lembergs ir mājas arestā. Tur sen jau labi neiet.
ES dariijumu sakaraa ienaaca praataa N.R. atstaasts iz Lato Lapsas graamatas par Shkjeeli, kur attieciigs uznjeemums (Laima?) tika paarliecinaats, ka vinju svaigi iepirktaas iekaartas vairs nekam neder un nav saskanjaa ar likumdoshanu… 🙂
Uhh, es arī Lemberga grāmatu izlasīju – tā bezmaz katrā ex-valsts firmā ir darīts. Tāds common practice. Pastāsti ka “sliedes ir sūdīgas, neder”, bet mums ir zināma viena firma kas investēs un visu uztaisīs kā vajag, un par to ka viņa investēs, jums jādod daļa akciju, un mēs nopirksim vēl nedaudz, un beigās viss dzelzceļš jau tā nemanot ir palicis privāts.
labas zinjas, saki? njaa, laikam jau neviens shai banaanu republikaa nepastaastiis, kaada vella peec bija nepiecieshams pirms vairaakiem gadiem sho marshrutu (un vairaakus citus) sleegt, lai tagad ar lielu pompozitaati to atklaatu un sistu sev pa plecu: “redz, kaa mees ruupeejamies par Latvijas pasazhieru paarvadaajumiem”… Shleseru ziepees! Rakjete un traktors vienaa personaa, mlja!
Nu skaties – kas latvijā tā nenotiek? viss tā notiek. mūsu valsts kontekstā tās ir labas ziņas. sliktas ziņas būtu ja atceltu arī pārējos vilcienus 🙂
Es varu tkai minēt, bet ir bijis dzirdēts, ka sliedes uz Liepāju un Ventspili esot bijušas tik ļoti izbraukātas ar smagajiem vilcieniem, ka vair nebija pietiekoši drošas pasažieru pārvadāšanai pēr ES standartiem. Nu un arī ar to pilsētu noplaukšanu tūrisma uz turieni nebija un attiecīgi nebija vilcieniem rentabilitātes.
Pa šiem gadiem sliedes esot salabotas (tagad sāk labot Rīga-Daugavpils sliedes, tikko braucu un redzēju) un ar Liepājas un Vnetspils uzplaukumu un tūrisma pieaugumu šie maršruti atkal varētu būt izdevīgi. Un jo lielākas būs naftas cenas, jo izdevīgāki vilcieni kļūs.
Redzams kas notika ar Erglu vilcienu un diez kas sagaida Gulbenes vilcienu? valsts un Shlesers nemaz nedomaa ko dara
Redzēsim!Kāpēc komentē ja esi pret to lai kursē vilcieni? Laikam vairāk tu nostājies aviotransporta puse!!! :@:@:@