..

Finnair un Nordea serviss

Pirms kāda laiciņa Sergejs rakstīja, kā viņam gājis ar Air Baltic servisu. Juris Kaže arī rakstīja, tāpat rakstīja Kārlis Streips. Un galu galā arī Nora man ir stāstijusi par Air Baltic. Tapēc es no viņiem bēgu kā no uguns.
Bet es stāstīšu kā man gāja ar Finnair.

Pasūtiju aizvakar vakarā biļetes. Vakar vakarā saņemu SMS no Finnair, ka nav izdevies noņemt no kartes naudu par vienu no pasūtītajām divām biļetēm, un ka jāzvana uz Servisu.

Uzreiz sapratu ka man ir Mastercard dienas limits, zvanu bankai, tur automātiskais atbildētājs palūdz ievadīt klienta numuru, kad to esmu izdarījis, meitene paceļ klausuli. Es ātri pasaku lai palielina dienas limitu, nosaucu kodu, darīts (zvans 20 sekundes). No Skype uzgriežu Finnair servisa numuru, kautko norunā Somiski, paceļ klausuli. “Hi, I just received an SMS that said you could charge me only for one of the two tickets. That was due to a Mastercard daily limit. I removed the limit, can you please try again?”. “Yes, please tell me your booking number”. “PJXXXX”. “Your name is N.R., correct? Thank you, the second ticket is now ok” (zvans 20 sekundes).

Kopā ne vairāk kā divu minūšu laikā es biju nonācis no problēmas līdz atrisinājumam. Tas ir serviss! Papildus ātrajai Nordea un Finnair reakcijai, arī Skype out zvans bija lieliskas kvalitātes, un nesalīdzināmi lētāks kā jebkura mobilā operatora piedāvātie. Atceros kā iepriekš ir nācies padsmit minūtes gaidīt uz Hansabankas klientu servisu, jo visas līnijas vienmēr ir aizņemtas. Tas gan protams ir dēļ klientu skaita, bet vienalga – svarīgākais ir gala rezultāts.