Testējam BITE LV
Jau iepriekš rakstīju par nodomu pāriet uz BITE mobilo sakaru operatoru, bet nu ir pienācis laiks padalīties pieredzē. Ir pagājis mēnesis, un mans telefona rēķins no 8ls (Formula8, piepildīta aptuveni uz 7.50Ls) ir krities uz 5Ls (BITE5 piepildīta uz aptuveni 3.7Ls). Iztērējis esmu tikai 3.7Ls, jo atšķirībā no LMT, Bitei tarifi uz visiem operatoriem uz vienādi (0.05Ls), un man vairs nav jāmaksā 0.16Ls minūtē lai piezvanītu kolēģim kurš lieto TELE2. Jā, šeit neliela atkāpe:
Es situāciju redzu šādi – BITE un TELE2 spēcīgi konkurē ar pakalpojumu skaitu un cenām, bet LMT stagnē uz stabilajiem klientiem un nedara NEKO. Tur man ir jāmaksā par sarunu izdruku, par zvaniem uz citiem operatoriem, par praktiski jebkuru pakalpojumu kuri visi ir bez maksas Tele2 un Bite. Turklāt praktiski nekādas pateicības ka es sešus gadus centīgi maksāju rēķinus un esmu paraugklients. Nekādas! Es aizeju uz citu operatoru un mani apber ar pakalpojumiem un pateicībām – kā JAUNU klientu. No pirmās dienas. Nekāda vairs “līmeņu” krāšana.
Kapēc es izvēlējos BITE? Nezinu, iespējams patika sadarbība ar Vodafone un tas ka tā nav ex-baltcom. Sensenos laikos man bija ZZ un iespaids nekāds labais par to otru kantori nav palicis. Atkāpec beigas.
Pieredze:
Populārs mīts par BITE ir pārklājuma problēmas. Patiesībā tādu īsti nav, esmu bijis dažādos neapdzīvotos reģionos gan kurzemē, gan galējā latgalē un vienīgā vieta kur BITE atteicās ir Baltinavā pie Krievijas robežas. Uzrakstīju sūdžību, redzēs ko teiks. Citādi – zona ir visur kur Latvijā esmu braukājis.
Internacionālais pieslēgums bija piedzīvojums ar gan labu, gan sliktu elementu. Pieslēdzoties mums apsolīja Vodafone World Roaming par brīvu, bez nekādām saistībām – brauc kur gribi, un runā par konkrēto tarifu. Iebraucām Igaunijā – pazuda operators. No cita telefona zvanu BITE suportam, onkulis paskaidro ka nav aktīvs roamings, un to var ieslēgt tikai Birojā, par ko es biju visai dusmīgs. Tiesa, izrādijās ka onkulis suportā nebija informēts par pirms dažām dienām palaisto http://www.manabite.lv online sistēmu kurā ir t.s. “Pakalpojumu Vadība”. Atlika man pirmajā lielveikalā tikt pie Wi-Fi, ielogoties un uzspiest uz podziņas “Aktivizēt” un 10 sekunžu laikā man parādijās signāls. Mīnuss: onkulis nebija laicīgi informēts par šo fīču. Pluss: Online sistēma tik tiešām ir spēcīga, labākais jo JEBKAD esmu redzējis no jebkāda pakalpojuma sniedzēja. Pat interneta bankās nav tādu funkciju kā te.
Daži piemēri. Nav jāmaksā par sarunu izrakstu, tas ir te pat pieejams, reālā laikā:
Turpat redzami interesanti grafiki, ar pārskatiem par top zvanītajiem numuriem, lielākajiem tēriņiem utt:
No sistēmas var dabūt grafikus un statistikas praktiski par jebkuru lielumu tavā rēķinā, turklāt tas viss pasniegts smukā Ajax/flash interfeisā. Visus datus var dabūt arī PDF un XLS. Manabite.lv ir pieejams arī online customer support, kas pat atbildēja uz manu uzdoto jautājumu, tajā pašā dienā. Protams tas tikmēr kamēr klientu skaits vēl nav tik liels kā konkurentiem, kur 15 minūtes jāklausās LMT mūzika.
Kopumā varu teikt tā – kāpēc maksāt vairāk?