Zaķusala

Vakar bijām zaķusalā mācīties braukt. Es mācijos principā, nora pa bezceļiem. Es tiku līdz braukt uzsākšanai un apļa izmešanai, Nora tika līdz lielajai smilšu trasei kur parasti brauc džipus testēt. Tur kāpas tādas nepajokam, bet nekas – mūsu briesmonītis tika galā viegli, vēl pāris reizes un varēsim mazozolos konkurenci sastādīt 🙂 Sākumā gan uzsēdamies uz vienas stāvākas kāpas, bet kad Nora piešāvās lietot pazeminātos ātrumus, tad nekas vairs nebija šķērslis. Vakarā pie mums pa nakti palika mūsu ģimenes pieaugums (nu jau esam četri, esam pieņēmuši divus papildus ģimenes locekļus kuriem pagaidām nav kur dzīvot). Baigi gribas atkal aizbraukt uz kalniņiem un šoreiz kautko pabildēt 🙂

44 thoughts on “Zaķusala

  1. Ar to pazemināto braukšanu iesaku vienkārši – piebraucam pie vietas kur nevar paskriet – spraužam pazeminātos un braucam ar tiem. Tiekam ārā uz skrienamā (grantenieks, asfalts, labs meža ceļš) – liekam parastajos. Ja ir spēkā vecie likumi, tad Defim razdatku var slēgt gaitā, tikai vajadzētu lai notiktu vienmērīga kustība – piemēra taisns ceļa posms bez kalniem un dižām bedrēm. Dažas reizes ir gadījies, ka apstājoties razdatkai nesanāk pretī zobi un rezultātā nevar vairs pārslēgties kā gribas, tad nākas ar vinču auto pastaipīt, lai zobratus iekustinātu…

  2. Ot nezināju, to manuāli laikam būs jāpalasa arī tajā sadaļā (pagaidām gan interese vairāk ir bijusi par razdatkas shēmu un tamlīdzīgākām lietām). Kur pabraukt – man momentā prātā nāk Lielais lielais kūdrinieks un vietas ap to, tur var atrast gan tā pa maigo gan riktīgu hard-core, bez guidances gan tur labāk ne un vienam arī ne (dikti labi var ierakties un vienam var būt arī dikti grūti izrakties, piemēram ja izdarīsi šitā (agri vai vēlu izdarīsi). Kad nobriesti piebiedroties – gimme a notice, kā jau zini. Tur ir daži zināmi maršruti, kas būtu ar smuko Defi ņemami, un pašiem arī baudāmi. Vēl jau var uz Ādažiem aizšaut. Sadomāt jau var visu ko… Detaļas tālāk arī privāti 🙂 Bet vispār jau ap Rīgu paliek aizvien trakāk, privātīpašumi, pirksti gaisā utt. Tāpēc arī ir tās zināmās vietas – kur sarunāts, kur privātīpašnieki zināmi, kur kāda privāta trase…

  3. Būs labī, šādas situācijas īstenībā iedod azartu, vismaz ir ko atcerēties! Tā situācija, kas bildē – šā gada 2. janvāris, viena no Olaines apkārtnes daudzsološākajām vietām 🙂 BTW – kas pa vinču, kas noticis? No tādas zitūcijas kā bildē ārā tikt – laipas vinča lāpsta. Un to visu prātīgi. Jo pārraut 8mm-10mm tērauda trosi ar 9500-šo ComeUpu var mierīgi, un pēc tam sākas jautrība 🙂 Tāpēc arī vēlams tādās vietās kopistiski braukt. Sacensībās gan tādas vietas gadās un kopistiski bieži vien negadās…

  4. Nee, mes braucam pa salu tiltu parasti. Balts nav, ir melns tik izskatas balts jo debesis atspiid 🙂
    Sorry par linkiem, mans wordpress ljoti njem tos pie sirds.

  5. jaaaaa, cerams liidz nekam taadam nenonaaksim 🙂 kaut arii ar Normja mudinaashanas speejaam – brauc, brauc, o, tur taisni! – viss kas var gadiities. bet man droshvien iestaatos panika 🙂 bilde izskataas diezgan bezceriiga…

  6. WARN M8000 vincha, iepriekshejais saimnieks nosvilinajis motoru. winch.lv teica ka jauns maksa 250ls, es ebayaa atradu jau pa 85$ bet kautkadu kinieshu. vel domaju ko darit 🙂

  7. Ķīniešu neisaku, kādu laiku jau ies, bet ne pārāk ilgi. Un vinča ir tā lieta, kuru vēlams tādu, kas nepievils kad jamo vajag. Vari nolauzt visu piedziņu bet ar laipām un vinču vēl uz priekšu pavilksies, bet ja arī tā paņem un nokūp – nu tad traki, sēdi grāvja vidū un kūko… Bet vispār – nezinu, vai 8000 ir pietiekami, tie ir ~3600kg. Cik ir jamā Defa dzīvsvars? Es vienkarši par to nosvilšanu – tā nevajadzētu notikt… Ja vien necenšas auto pakārt kokā kādu pusstundu no vietas…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *