Stāsts par krāsni
Viss sākās ar to ka mūsu krāsnij pēkšņi izkrita vidējā podziņa. Es protams biju diezgan dusmīgs – normāla jauna krāsns, un jau tāda stulba problēma, nekādas kvalitātes kontroles. Nedaudz izjaucot priekšējo paneli secināju ka uzbūve tai pogai ir diezgan sviestaina, un tas ka viņa vienā brīdī salūza ir tikai loģiski. Mēģināju kautko labot, bet
nekas neizdevās un sāku apzvanīt garantijas grāmatiņā uzskaitītos telefonu numurus. Protams veikala serviss atrodas Daugavpilī, tāpēc zvanīju ražotāju (t.i. Whirpool Latvia kas izrādijās nemaz nav saistīts ar ražotāju) servisiem, kuri sākotnēji noliedza ka tāda problēma vispār ir iespējama ja vien to krāsni nemētā un nespārda. Smieklīgi, bet jauno krāsni no veikala to 1km atveda un nolika mūsu acu priekšā un pēc tam neviens metis viņu netika.
Otrā stāsta daļa sākas ar servisa meistara ierašanos. Biju viens mājās, atbrauc tāds džeks, pajauns, šiki saģērbies, normāls – nekāds tur netīrās drēbēs nevalodā runājošais alkoholiķis kā varētu iedomāties. Atbrauc un sāk runāt – runā visu laiku. Kautko par to ka ceļojis, ka viņam šis darbs ir pagaidām, ka klientus viņš ciena vairāk par darbavietu … vārds pa vārdam, piedāvā man uzrakstīt papīru ar slēdzienu (ko viņš nedrīkst darīt) un liek doties uz veikalu lai mainu visu krāsni. Kāpēc to nedarīt? Jauna krāsns uz haļavu un nav poga mēnesi jāgaida. Labi! Vēl izrunājam par visādām citām lietām, izrādās ka šis ir Apple fans, īsi sakot notusējam kādu stundu un šis dodas prom, atstājot mani ar misiju samainīt krāsni kamēr viņš pasūtīs pogu (just for show).
Trešā daļa. Meistars zvana un saka ka poga visticamāk izkrita jo pārstājis darboties ventilators kas dzesē paneli, un tā izkususi. Ticami! Lai mainītu krāsni meistars ir ieteicis izmazgāt to, un paskatīties vai var iztīrīt to, kas pa augšu izskatās nedaudz ietecējis iekšā (tur ir tādas gaisa spraugas kur viegli var kas ietecēt, kamēr krāsns nav iebūvēta).
Attaisam krāsni vaļā. Žēl ka nav bilžu, bet īsi sakot tur darās pilnīgs ārprāts, ventilators protams pilnīgi aizķepis ciet 🙂 Izjaucu ventilatoru, sākam tīrīt. Izskatās ka tur iekļuvusi kāda glāze saldējuma kokteiļa, kas pēcāk piecepies pie visa iespējamā kas tur vien iekšā ir. Piecpadsmit minūtes vēlāk krāsns izskatas kā jauna, ieslēdzam to un ventilators griežas kā smērēts, viss kārtībā!
Nospriežam ka ir divi iemesli gaidīt pogu un krāsni nemainīt – #1 krāsns nu ir kā jauna un viss strādā #2 paši vien bijām šo salauzuši un nav nemaz ko sūdzēties 🙂 Tā nu beidzās epopeja ar krāsni, ko daži no jums jau daļēji bija dzirdējuši.
Citā sakarā varu pastāstīt uzzināto par latvijas firmu garantijas remontiem – kādēļ gan tie ir tik nožēlojami salīdzinot ar citu valstu servisa kvalitāti? Izrādās lielie ražotāji latvijai preces pārdod ar nosacījumu ka garantiju nesniegs, un remontus lai ierēķina cenā. Whirpool Latvia, kas šajā gadījumā ir mūsu garantijas nodrošinātājs, izrādās ir vienkārša latvijas firma kas nodarbojas ar izplatīšanu (Whirpool klients) un lai salabotu kādus defektus, pati ar saviem līdzekļiem nolīgst kādu remontfirmu lai salabo ‘garantijas’ mantas. Kas savukārt arī skaidro kāpēc šeit visi tik ļoti mēģina atkratīties no garantijas servisiem. Precēm vienkārši NAV garantijas, tās par saviem līdzekļiem remontē pārdevējs. Protams tur kautkādu pogu viņi pasūta no eiropas servisa piegādātājem, bet par to arī paši maksā.