Veselīgi

Vakar sadomāju padzīvot veselīgi. Ir tāds saits sparkpeople.com kas mani uz šādām domām uzveda, un deva nelielu motivāciju. Patiesībā sen jau bija laiks. Tagad ik dienas 15 minūtes vingroju, dzeru daudz minerālūdens un tējas, ņemu līdzi uz darbu savas pusdienas, un tas jau ir tikai sākums. Pie pirmajiem +10 grādiem atsākšu braukt ar riteni, un brīvdienās no rītiem skriesim. Vēl man ir mērķis iet gulēt un celties vienmēr vienā laikā (ieskaitot brīvdienas), atteikties no visādiem eļļainiem ēdieniem un ēst vairāk japāņu edienus (zivis). Vakar – tīņu svētkiem par godu – sacepām garšīgu lasi ar vārītiem dārzeņiem. Lieliskas vakariņas! Šorīt dzeru boržomi un priecājos par skaisto rītu 🙂

40 thoughts on “Veselīgi

  1. Tad jau tev jaatsakaas arii no taada dranjkja kaa koola, ja gribi patieshaam veseliigi dziivot. Mees arii vairs eelju nelietojam, jo beidzot saakaam lietot normaalu pannu, kurai nevajag visu laiku papildinaat cepamo objektu ar ellju lai tik tas nepiedegtu… 😉

  2. 🙂 pievienojos Maarim. ja ieprieksh jaunu elljas pudeli naacaas pirkt reizi pa paaris nedeeljaam bezmazvai, tad tagad – nu, es vinju nelietoju vispaar. taa vinja tur plauktaa staav. 😉

  3. Nu kolu jau es ljoti reti dzeru, par to vari nepiesieties. Pedejo reizi liekas pagajusho nedelj, vai velakais pirmdien 🙂 Elljas savukaart ne jau visas ir kaitiigas. Slikta ir ellja kas izmantota teiksim kartupelju cepshanaa. Visadas oliivelljas vai rapshu elljas ir pat veseliigas. Galvenais ellju nededzinaat.

  4. Vakar vai aizvakar pie mums lejaa ar koolas pudeli snaikstiijies, taa kaa netaisnojies. Koolu labaak nemaz nelietot. Man jau arii kaadreiz prasaas, bet peedeejaas 4 reizes ir saapeejis veeders peec koolas.

  5. man jau shkjiet, lai vareetu tieshaam likt roku uz sirds un teikt, ka piekop no tiesas veseliigu un nekaitiigu dziivesveidu, jaasaak ar datora izsleegshanu (skat. how to save planet earth) un shaadu savsatrpeeju sarunu paarcelshanu kaut kur briivaa dabaa, aci pret aci. 🙂 varbuut paarspiileeju, tachu tas daudzums, ko ikdienaa pavadaam pie visaadiem ekraaniem ir graujoshs ne tikai miesai, bet arii garam.

  6. eu, maari izbeidz – man uz galda ir tuksha borjomi pudele, un ledusskapii pustuksha kefiira paka no aizvakardienas – nez kur taas uzradaas? 🙂 parspileshana neesot veseliiga. a siicim – kad uz laukiem parvaakshos, tad tas arii notiks. citaadi – man datora nelietoshana ir LJOTI neveseliiga (nav algas, nav eediena)

  7. strauji jaapaarkvalificeejas par zemnieku. 🙂 tiem gan shobriid klaajas vienkaarshi neapskauzhami – cukurruupnieciiba valstii kirdik, pateicoties muusdienu klimatam vispaar nevar zinaat, kuraa briidii jaaseej, kuraa- jaapljauj…

  8. Daži pamatojumi:

    A lack of salt can cause muscle cramps. Try looking at how much your salt intake is durring the day. That might be what’s causing it.
    You may just need more salt in your diet.

    One more tip I would like to add is that it is a good idea if your body is chronically dehydrated to add two or three teaspoons of salt per day to your diet. Sodium, commonly called salt, is very effective in holding water in the body. When you have successfully alleviated or can feel a noticeable improvement in your back pain you can then cut down to just one added teaspoon of salt per day. The best way to see if this cure will work for you is to give it a serious try for a couple of months at least. It may take that long to see results but the important thing is to not give up and never disregard the powerful properties of water.

    Patients received, in one knee joint, five weekly injections of salt water … (studies) have shown that five weekly injections of (salt water) in the knee is both safe and effective for the relief of pain associated with osteoarthritis of the knee that was not relieved by simple painkillers or by exercise and physical therapy.

    Salt helps to extract the “acidity” from the inside of the cartilage cells and pass it into the water that will carry the “acid” away from the medium. This is a constant process. For this process to be effective, two elements are vital, water and salt. Adequate salt supply is essential to prevention of “arthritis pain,” be that pain in the joints of the hands or the joints of the spine. It is the salt level in the serum that also builds up its fluid volume and makes it abundant for its flow through the cartilage.

    My rule of thumb: for every ten 8-ounce glasses of water one should add about 1/2-1/4 teaspoon of salt to the daily diet; if the food is already salty, the lesser amount. If the food is bland, the full measure. Frequent cramps in the leg muscles should be taken to mean salt shortage in the body.

  9. Nora tikko atrada to grāmatu kur tas bija: “Auksts alus un krokodili”, Robs Smits. Tur rakstīts ka viņs (velo ceļotājs) nopērk sāls tabletes lai uz kādu brīdi tiktu vaļā no krakšķēšanas un sāpēm ceļos. Tas viņam palīdz nobraukt papildus 20 jūdzes.

  10. nju, ok, ok, bet es no meditjiem esmu dzirdeejusi, ka lietot pārlieku daudz minerālūdens var novest pie tā, ka sāļi/minerāļi nogulsnējas pie kauliem un līdz ar to tie vairs tik labi nefunkcionee, man vieniigi slinkums, mekleet

  11. Palasot vēl, noskaidrojās ka Sāls arī izraisa kalcija samazināšanos organismā, kas var novest pie minētās problēmas – vēl nedaudz un tev sāk kautkas sāpēt. Iesaku tev palietot Calcigran tabletes, īsi sakot tev kalciju vajag uzņemt.
    Teiksim tā – kas par daudz, tas par skādi. Sāls virs 6g dienā paliek kaitīgs sirdij un samazina kalciju; bet sāls kā minerālviela ūdenī ir labs veselībai un palīdz koncentrēt šķidrumus locītavās, kas tieši atbrīvo no sāpēm. Ja tu JAU uzņem daudz sāls, UN tev ir kalcija trūkums, tad tāds sālsūdens var palikt kaitīgs. Tāpēc iesaku sekot augstāk minētajam ieteikumam (kalcija tabletes). Cilvēkam bez kalcija trūkuma, un bez tieksmes visu pārsālīt – minerālūdens ir ieteicama uztura sastāvdaļa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *