Brauciena plānošana

Šī brīža izdevumi:

image

Jaunais Ķīnas Lonely Planet, kurš iznāks pēc divām dienām, no Book Depository ļoti lēti (kā jau redzams). Tad pirmās dienas hotelis blakus aizliegtajai pilsētai, 15ls nav daudz priekš tādas vietas. Un tad protams lidmašīnas cena trim cilvekiem (397Ls par pieaugušo abos virzienos, pārējais par bērnu līdz 2 gadiem).

Esam izplānojuši galveno aptuveno maršrutu:

Screen shot 2011-05-17 at 10.17.14 PM.png

Uz kartes tāds trijstūrītis izskatas baigi mazais, bet patiesībā tie ir gandrīz 3000km. Pekina –> Siaņa –>Žengžou –> Pekina. Brauksim ar nakts ātrvilcieniem, izskatās ka to cena grozās ap 80USD no cilvēka vidējā klasē. Redzēs kā būs uz vietas, jo internetā cenas ir ļoti dažāds.

Siaņa (Xi’An) ir vairāk ka 3000 gadus veca pilsēta kur netālu atrodas slavenā Terakotas māla karavīru armija, kā arī viens no Ķīnas svētajiem kalniem, Hua:

File:Hua Shan.jpg

Tālāk Žengžou, Ķinas vilcienu centrāle, tapēc ļoti izdevīgs starppunkts. No turienes dosimies uz Song Shan kalniem,  kur atrodas Šaolinu templis un skaista daba. Turpat netālu no Žengžou ir arī Kaifeng, viena no Ķinas bijušajām galvaspilsētām, kas pārpilna ar tempļiem un senu arhitektūru.

No Žengžou atkal jau nakts vilciens atpakaļ uz Pekinu. Katrā vietā pāris dienas mierīgi padzīvojot, un laiks jau būs pagājis. Protams cik no visa šī plāna mēs reāli ievērosim nekad nevar zināt, pilnīgi iespējams ka viss ceļojums  būs ļoti atšķirīgs.

6 thoughts on “Brauciena plānošana

  1. Vilcieniem pērciet guļvietas vidējā līmenī (viņas ir trīs stāvos; vidējais visabākais).Žengžou ir Ķīnas vidējā parastā pilsēta, nasing spešal.
    Xi’an forša.

    1. mēs ar bērnu brauksim, iespējams ņemsim soft sleeper ar divstāvu gultam.Z un D vilcienos Soft sleeper tā vismaz būtu jābūt.

      Žengžou kā jau ir pieminēts, ir tikai vieta no kurienes atpakaļ braukt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *