Notes

Ryanair

Jāsāk ar to, ka esmu lidojis visai daudz pēdējo gadu laikā. Gan īsos, gan garos lidojumos, gan ar lielām, gan mazām lidmašīnām. Pavisam noteikti esmu lidojis ar KLM, Air France, Finnair, American Airlines, British Airways, Lufthansa, Air Baltic, Martinair, LOT un Czech Airlines (droši vien ir vēl kādas pāris aizmirstas, turklāt ar katru no minētajām daudz reižu lidots).
Toties šajās brīvdienās pirmo reizi lidojām ar Ryanair par četriem latiem turpatpakaļ.

Ņemot vērā savu pieredzi īsajos lidojumos, pavisam droši varu apgalvot, ka Ryanair nav ne par kripatu sliktāks par jebkuru citu aviolīniju. Interneta rezervācija bija ātra un saprotama, iečekojāmies internetā tapēc ceļš līdz vārtiem bija ātrs un vienkāršs, apkalpošana bija pilnīgi normāla, lidojums liegans un ērts, un nosēšanās pilnīgi standarta. Ja neskaita Air Baltic analogo pieeju nedot ēst (ēdiens gan nebija šausmīgi dārgs, kādi 3Eur par burgeri, kas pret Zviedrijas cenām ir normāli), tad vienīgā atšķirība no visām pārējām aviolīnijām ir brīvā sēdvietu izvēle, kas man ļoti patika, jo varējām nosēsties septītajā rindā, kas priekš Boeing 737 (visai jauns turklāt) ir pati priekša.

Sēdvietu izvietojums un komforts ir praktiski identisks jebkurai citai lidmašīnai, ar izņēmumu ka nevar nolaist sēdekļus, bet 40 minūšu lidojumam tas nelikās nozīmīgi, un pamanīju to tikai atpakaļ ceļā.

Sūdzības par dīvaini izvietotajām lidostām ir galēji nepamatotas, jo ja lidojuma mērķis man skaidri ir nosaukts Skavsta, tad es zinu kur nonākšu, un nesūdzos, ka līdz Stokholmai ir tālu. Godīgi sakot, Skavsta (precīzāk Nīšopinga un Okselezunda) bija mūsu galamērķis.

Kopējās izmaksas uz cilvēku par Lidojumiem, Hoteli, Ēdienu un Autobusiem no lidostām uz divām pilsētām – grand total of 25Ls.

Izrādās ka pa weekendiem var apceļot eiropu. Par pašu braucienu pastāstīšu vēlāk, kad būs pieejamas bildes.

38 Comments on “Ryanair

  1. Ar Ryanu ir lidots daudz un dikti un normālā režīmā tas ne par matu neatšķiras no jebkuras citas aviokompānijas. Ziepes sākas tad, ja nākas lidot, piemēram, ar pārsēšanos un kaut kas nenotiek īsti tā, kā plānots. Reāls atgadījums: Hānas lidosta slēgta laika apstākļu dēļ – drūmākā migla. Un Romas reiss tiek nogādāts nevis Hānā, bet Ķelnē. Gods, kam gods – Ryans piedāvā bezmaksas autobusu uz Hānu, bet laiks iet un savienotie reisi pa to laiku ir aizgājuši. Un tavas iegādātās biļetes uz Barselonu ir vējā, bet ja ļoti gribas tur nokļūt, tad jāstāv rindā pēc biļetēm. Un var izrādīties, ka biļešu nav. Ar visu no tā izrietošo.Anyway, pasūtot biļetes pie Ryana, der rūpīgi izlasīt tos noteikumus, kuri tur ar maziem burtiņiem ir sarakstīti. Lai nebūtu pārsteigumu.
    Bet citādi, ja gribas kaut kur aizlidot, tad vienmēr var atrast kādu ļooooti lētu reisu un apskatīt Eiropu. Vienīgais nevajag ieciklēties uz konkrētu galamērķi. Ja nav lētās biļetes uz Itāliju, tad vajag lidot uz Portugāli!:-)

  2. Cik es zinu tad Ryanairs nepiedāvā savienotās biļetes, t.i. sanāk ka tu pērc atsevišķas biļetes, un tas ir ar visām tevis minētajām sekām. Ja tu nokavē atlaižu biļeti Lufthansai, tad ir tas pats. Kautkādus variantus tev piedāvā tikai tad ja tu pērc biļetes kā daļu no viena brauciena, kas manuprāt R. nav iespējams.
    Bet nu jebkurā gadījumā piekrītu, un par tādu cenu nav arī ko sūdzēties. Jābrauc tur kur var aizbraukt 🙂 Nākamreiz uz Tamperi vai kādu citu vietu – kur cena rādīs.

  3. Vai ta var šitā no viena brauciena izdarīt secinājumus?Es esmu novērojis, ka AirBaltic ir civilizētāki un patīkamāki pasažieri, gan jau tieši tāpēc, ka dārgāK.

  4. Tehniski tie bija divi braucieni, un protams ka var – domā man ikdienā jābraukā ar Ryanair lai būtu viedoklis? Tiem kas kritizē nav lielāka pieredze. Būs kādas izmaiņas nākotnē, rakstīšu par to 🙂

  5. Nu un cik slēpņus sameklēji?(Udajam ar Raimi pa 24h sanāca 60slēpņi). Pats došos turp 5.,6. jūlijā.

  6. Es jau nesaku, ka Ryanair ir slikti, man tie apmierina, un es visur lidoju pārsvarā izmantojot viņu pakalpojumus, neesmu nekads buržua kam vajag bulciņu un dzērienu par 5x reizes dargaku biļeti.
    Vienkārši, tai cenai pieskaitas papildus izdevumi (parasti kad nav akcija), biļete maksa (piem. 10Ls) + nodokļi, + 10 euro online check-in + bagaža (uz Londonu viena soma maksaja 30pounds) + transports līdz lidostai un atpakaļ.

    Pēc manas pieredzes Airbaltic ir sliktākās lidmašinas, neskatoties uz to ka Ryanair apkalpo musu lidostā bezmaksas, esmu par viņiem daudz vairak 🙂

  7. Kad ryanairs saakaas, tad vinu lidmashinas bija jutami mazak vietas kajam, neka jebkura cita “parastaja” lainerii, jo vini bija saskruvejushi maximali daudz benkjus, tapat ka to darija latcharters taja laika.
    “lidojām ar Ryanair par četriem latiem turpatpakaļ.”
    Pag un cik tad kopa ryanair novilka no tavas kartes?

  8. Krisha – tik arī novilka 4ls par katru cilvēku. Galvenais nesaķeksēt ka tev vajag apdrošināšanu, kautkādas prioritātes vai bagāžas. Nodokļu special-offer biļetēm nav jāmaksā. Un vēl svarīgāk – check-in taisīt internetā 🙂

  9. Skaidrs. ryanairs toch uz mega akcijam daraak kaa tagad:Fare: 1.00 LVL
    Online Check-In: 0.00 LVL
    Taxes / Fees: 0.00 LVL
    Total Price: 1.00 LVL

    Tika tad vel laikam tie 3,5Ls par miljeti ja maksa ar VISA. laikam ja dazhas reizes gada lido ar ryanair, ir izdevigak sp-eciali panjemt visa electron vienu ar ko maksaat ryanair…

  10. ..nu tadelj ir labi, ja ir dazhadas kartes. es lietoju Visa electron kaa pamatkarti, bet Visa classic speciali iegadata arzemju vizitem, rezervacijai utml. Ryanair gadijumaa ar Visa electron biletes cena ir noradiitais lats, bet ar Visa classic – dārgāk!

Leave a Reply to Anonymous Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.